Spółka poinformowała o zamiarze wyłącznia możliwości nadawania przesyłek w paczkomatach. Od teraz zrobisz to wyłącznie przy pomocy oficjalnej aplikacji InPost, a cały proces ma być jeszcze łatwiejszy. Czy na pewno?
Obecnie, by skorzystać z opcji wysyłki paczki konieczne jest wybranie odpowiedniej opcji i wprowadzenie adresu za pomocą systemu obsługującego paczkomaty. Zdaniem spółki, proces ten wymaga usprawnienia. Z tego względu, już niedługo nadamy paczkę wyłącznie przy pomocy aplikacji mobilnej.
Jak będzie wyglądał cały proces? Wystarczy, że wybierzesz opcję „nadaj”, w odpowiednie pole wprowadzisz adres odbiorcy i… gotowe! InPost zwraca uwagę, że tak przygotowaną paczkę można nadać do dowolnego paczkomatu lub na adres prywatny bądź firmowy.
Dalej, w aplikacji znajdziemy możliwość określenia gabarytu przesyłki. Choć nadal będziemy zmuszeni udać się do pobliskiego paczkomatu, to niezmiernie powinien cieszyć fakt dostępności usługi 24 godziny na dobę!
Konkurencjo drżyj!
(Fot. materiały prasowe InPost)