Jak wynika z corocznego raportu firmy Deloitte „Tech Trends 2021”, możemy zauważyć 9 rosnących trendów napędzających rozwój przedsiębiorstw. Dotyczą one między innymi połączenia strategii biznesowej i technologicznej.
Dzięki pandemii zdaliśmy sobie sprawę, że łańcuchy dostaw wymagają transformacji cyfrowej.
Jak przekazał za pośrednictwem serwisu dlahandlu.pl Szymon Braciszewski, ekspert w zespole SAP Supply Chain Management Area, Deloitte. – Producenci, sprzedawcy i inni uczestnicy rynku zaczną przekształcać swoje łańcuchy dostaw w centra generowania wartości ukierunkowanej na klienta. Część z nich już stosuje cały szereg narzędzi cyfrowych do hipersegmentacji klientów i przechwytywania sygnałów popytu z różnych części ich łańcuchów dostaw. Zdobyte informacje pomagają lepiej reagować na wahania popytu.
Przekształcenie tradycyjnych łańcuchów dostaw w klientocentryczne sieci to czasochłonny proces, który tak naprawdę nie ma terminu końcowego.
(Photo by Dimitri Houtteman on Unsplash)