Jak pisze spółka – serwis zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym biznesom umożliwi dotarcie do większej liczby odbiorców zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Amazon zanosił się z wejściem na polski rynek przez ostatnie kilka lat. Jednakże, w ostatnich miesiącach spekulacje na ten temat nasiliły się. Uruchomienie serwisu oznacza dodatkową konkurencje dla najpopularniejszego w Polsce Allegro.
Co ciekawe, wraz z 27 stycznia rusza rejestracja dla przedsiębiorców, którzy chcą sprzedawać na Amazon w Polsce i na świecie. By to zrobić wystarczy zarejestrować swoje konta w języku polskim na sell.amazon.pl w ramach przygotowań do uruchomienia serwisu.
Jak przekazał Alex Ootes, europejski wiceprezes ds. rozwoju w Amazon – Amazon od wielu lat wspiera polskich klientów oraz pomaga sprzedawać produkty polskich przedsiębiorców w naszych europejskich sklepach. Kolejnym etapem jest wprowadzenie pełnej oferty detalicznej dla konsumentów w Polsce i właśnie nadszedł czas na ten krok.
(Photo by Christian Wiediger on Unsplash)